Marketing mobilny
Urządzenia mobilne, takie jak smartfony czy tablety, stały się już dla wielu ludzi nieodłączną częścią ich życia. Warto wykorzystać ten fakt do celów marketingowych i tworzyć takie kampanie reklamowe, które będą idealnie odzwierciedlały przyzwyczajenia i potrzeby współczesnych konsumentów. Z tego względu, firma New Mobile opracowuje strategie z zakresu marketingu mobilnego tak, aby były one jak najlepiej przystosowane do obecnych standardów, co zwiększa szansę na znaczącą liczbę konwersji i lepszy rozwój firmy.
Rich Media
Jedną z technologii, jaką wdrażają oni do swoich nowoczesnych kampanii promocyjnych, jest tzw. Rich Media. Metoda ta skupia się na tym, aby jak najskuteczniej oddziaływać na zmysły konsumentów poprzez dźwięk oraz obraz wideo, a ponadto, skłaniać ich do wejścia w interakcję z reklamą. W ramach tej technologii, mogą zostać dodane takie urozmaicenia, jak np. ankieta, ministe, playlista, grafika 3D lub nawet gra. Zaletą Rich Media jest z pewnością uniwersalność - kampania tego typu może zostać dostosowana do praktycznie każdej branży.